>Ull, ull og garn, garn!

>

Ja det var jo bare det som manglet på “shoppegal” listen min – GARN – av alle ting! Japp du leste riktig… Nå må jeg bare få fingen ut å lære meg disse strikkeriene!
Jeg elsker faktisk ulltøy så mye at jeg har betalt i dyre dommer for temmelig unikt garn og gleder meg til det entrer postkassa mi!
Her følger bilder av vidunderne:
Mosaic Moon – Selah 8 oz.
Mosaic Moon – A Year And A Day 8 oz.
Mosaic Moon – “Bean-Sidhe” 8 oz.

Mosaic Moon – “Tresor” 8 oz.
Mosaic Moon – “RavenSong” 4 oz.
 HearthFire Farms – “Navajo”
 
Dette må da bli fine saker?
8 thoughts on “>Ull, ull og garn, garn!

  1. >Wow, så lekkert garn da!! Det gleder jeg meg til også vennen 🙂 Og så gleder jeg meg til nok en gang prøve å lære deg å strikke 1 rett og 1 vrang ;)))Klem

Leave a Reply

