>"Dawn of a new Day"..

>Orker rett og slett ikke leve slik mer og veiskille mitt har kommet. Jeg har ME – og dette har blitt min unnskyldning for det meste negative i livet mitt de siste årene – mye selvmedlidenhet har jeg hatt og har nok trøstespist mer enn hva godt er. Jeg er sykt glad i bakverk og snaks generelt – men jeg vet at jeg mest sannsynlig ikke tåler det – blir veldig dårlig… Hvorfor jeg fortsetter å spise det? Hvem vet – svakhet og mangel på selvdisiplin og mangel på ork til å lage “skikkelig” mat.
Mannen er kineser og lager masse god mat – det meste med en stor side ris eller nudler – needless to say, dette blir hardt!

Jeg har hørt mye bra om lavkarbo, men også hørt noen skremmehistorier så jeg må nok forberede meg på å lese og lære Jeg er ikke vilt glad i fett – så noen ren fettkur tør jeg ikke prøve meg på
Noen gode ME historier har jeg også vert borti.. Tenk å få et litt bedre liv?

Mitt verste problem er nok å få hode mitt inn i dette Lavkarbo greiene, med kaos i hodet fra før og mangel på energi til å planlegge skikkelig – håper jeg å finne en “ferdig” meny med lavkarbo. Noen som vil hjelpe til? Intill da – tar jeg dag for dag og dropper det jeg kan av karbemat…

Håper dette kan fungere for kroppen min – for jeg vil tilbake til livet!

Takk som leste rabbelet mitt

4 thoughts on “>"Dawn of a new Day"..

  1. >Lykke til! Jeg har prøvd, ramlet desverre av da jeg begynte å jobbe, men skal begynne igjen…snart;)Gikk nned 5 kg, og har enda ikke gått opp igjen, selvom jeg har levd på ok/dårlig kosthold de siste 4mnd. Heia heia! Dette klarer du!

Leave a Reply

