>Første dag med lavkarbo

>Dagen startet med en lavkarbo frokost av omelett med tomat og vårløk, sprøstekt bacon og osteknekkis 🙂

 Jeg er mett, men likevel vil jeg bare tygge på noe… Regner med det er psyken min som prøver å overvinne meg – få meg til å finne noe søtt å spise… must stay strong!
Har skammelig lyst på et glass macchiato!!!

Middag: (jeg glemte lunsj…)
Svinefilet med “blomkålris” – brokkoli og stekt sopp (selvsagt med bearnaise saus!)

Kvelds blir nok bringebær og nøtter i dag 🙂

2 thoughts on “>Første dag med lavkarbo

Leave a Reply

