>Litt fra den siste uka :)

>Lavkarboen går fint! Det blir litt testing og litt av det samme – men alt i alt veldig greit 🙂
Gleder meg til veiing på mandag  men regner ikke med å ha gått ned såå mye denne gang – vannet er jo borte nå, så regner med fettet tar litt mer tid – men jeg er konstant i ketose så noe håper jeg vi har gått ned om ikke så må jeg rett og slett vurdere å bli enda strengere :d

Har blitt litt mer bleieshopping i det siste – også selger jeg unna litt av det som ikke funker optimalt på Bolla akkurat nå.
I posten venter vi følgende:

Itti Bitti Tutto
Baby BeeHinds Night
4 slike
Venter også på 8 spesialbestilte bleier fra Littleboppers – Legger ved bilde av en jeg har fra før 🙂
LittleBoppers formsydde
Har også en bestilling på 6 Stickypeas inne i en co-op – aner ikke når de vil sendes ennå :p
One thought on “>Litt fra den siste uka :)

Leave a Reply

