>Leste nettopp denne posten i en fremmed blog – Fremtid

>Min fremtid og?

Fremtid

Måtte felle noen tårer når jeg leste begynnelsen og følte – følte det var skrevet av erfaringene mine, følelsene mine, hjertet mitt… Kan man håpe og tro at slutten også blir en maken – Får man lov å håpe?

Det har vert noen tunge dager i den siste uka. At en enkel forkjølelse kan kan gjøre meg så svak – så dårlig – er utrolig frustrerende! Jeg føler jeg svømmer i tykk tjære og alt går i sirup. Jeg har blytunge øyelokk og føler det etser på hornhinnene.. Jeg er så sliten, så lei – lei av å aldri være i form – aldri ha nok tålmodighet, nok energi, nok kraft.
Drømmene og lystene er så store og fulle av opplevelser jeg så gjerne skulle fått med meg – så mange aktiviteter jeg ønsker å ha med Bolla på – vise henne all verdens fantastiske og unike landskap og uendelige muligheter. Oppleve vinden i håret på sykkel og vannets våte element på kroppen – skikkelig og ekte – rett fra naturen.. Kjenner sukket fra hjerterota krype opp i halsen men kveles der – orker ikke, kan ikke, klarer ikke.

Kanskje neste uke?

One thought on “>Leste nettopp denne posten i en fremmed blog – Fremtid

Leave a Reply

