LilleBolla er hele 9 uker

Dette raser jo avgårde..

LilleBolla mi er altså 9 uker allerede og jeg føler hele babytiden bare renner gjennom fingrene på meg atter en gang… Denne gang mest fordi jeg har vært mye “vintersyk” med forkjølelser og stygg hoste etter at hun kom og nå har altså lilleBolla fått det samme. Jeg får liksom ikke gjort noe når jeg er dårlig så jeg må “spare meg” til det som virkelig teller.

Vi har fått en Bolla som sover mesteparten av dagen og natten og selv om det nesten er litt kjedelig til tider er det jo veldig godt å vite at hun er en bedagelig liten Bolle og mest av alt ikke har konstante smerter som StoreBolla hadde som baby… Nakke, rygg og hofter er helt fri for åsninger ennå og det er deilig!

Charlotte

 

Leave a Reply

