Air Wick – BuzZzZzz!

Har vært så heldig å få Buzze Air Wick sine nye duftpinner!

Fikk tilsendt en eske med deilig luftende pinner og må innrømme at jeg straks satte ut i både bad og på stua og vaskerom – Syns dog man ikke trengte mer enn halve posen med pinner de fleste steder.

Personllig likte jeg best Midnight Blackberry & Vanilla Silk. Men Cool Linen & White Lilac passet ypperlig på bade og vaskerom.

Delte ut til besøkende og middagsgjester og et par til familie.

De feste var veldig positive til duftene, mens et par mente de raegerte med hodeverk. Disse er dog veldig duftvare og reagerer på det meste av parfyme og eteriske oljer.

Dessverre fikk jeg ikke buzzet like mye som jeg ville – da ferien kom tett opp til og vi har vært bortreist deler av perioden – derav lite bilder denne gang.

Anbefaler denne som et litt rimligere alternativ til de man får på spesialforretninger.

 Vil fortsette Buzzingen når jeg kommer hjem fra ferie jeg 😉

❦ Charlotte ❦

Leave a Reply

