Naturens gode lynne

Skrev nettopp i en statusoppdatering på fjesboka om at dagen i dag har vært en av de bedre 🙂 føles godt!

Joda jeg er sliten – ferie blir liksom aldri ferie i ordets rette forstand for meg visst, men det er så.
Den sterke solen uteble i dag og ga oss en deilig svak dag – fortsatt varmt ja men ikke i nærheten slik det har vært de siste ukene her borte. God sval bris og fin temperatur.

Syns det er rart og spennende å bi i et boligområde hvor vaskeekte vaskebjørner (ja Racoons) stjeler fettsamleren til grillen, små skjønne kaniner går på slang i kjøkkenhagen og sorte ekorn danser på gjerdene. Naturen er utrolig vakker her og selv om de fleste rakkere holder seg borte på dagtid, får man ofte igjen for å ha små morgenfugler her. Det e nemlig i morgentimene det er liv – liv over alt! Herlig!

Nå er ungene i seng begge to og jeg er snart på vei jeg også – dagen ble god i dag og selv om vondter ikke er glemt og hverdagen kommer igjen i morgen, er jeg utrolig takknemlig for det jeg har. Verdens fineste jenter.
Bolla gikk i enga her å kikket opp i himmelen – hun ville nemlig finne Teddy å go ham et kyss – vi sa jo han var i himmelen og at han alltid ville være med oss i hjertet… Hun vandret litt trist omkring og kikket og kikket.
Gode jenta vår ❤

Nå er det leggetid – la oss håpe vi ikke har krabber i sengen i natt da så Bolla kan sove godt 😉

Natt Natt ❤

Leave a Reply

