Tester Priorin via Buzzador

Priorin er et kosttilskudd spesielt satt sammen for å hjelpe håret til å bli sterkere og sunnere innenfra. Det sies å skal redusere håravfall også.

Image

Jeg har selv helt siden jeg ble syk hatt stort problem med økt håravfall og for ikke å snakke om etter to graviditeter og deretter påfølgende amming skal set sies at håret mitt er langt fra det det en gang var og jeg er derfor ganske interessert i å forbedre kvaliteten om jeg kan.

Jeg har over lengre tid tatt både B vitaminer også for å hjelpe til med det siden jeg ikke får vært så mye ute i sola som jeg ønsker.

Har nå tatt Priorin i rundt 1 mnd – selv om jeg ikke helt merker den store forandringen ennå har jeg god tid. ca. 4 mnd regnes det å ta før en ser og kjenner resultatet.

Dog kan jeg med sikkerhet si at hårrøttene allerede kjennes litt mer “fett” fortere enn normalt – om det er ren tilfeldighet aner jeg ikke eller om det kan være tegn på at NOE er i ferd med å skje – fortsettelse følger 😉

Ps. Ønsker du også å bli en Buzzador?
Som Buzzador får du kostnadsfritt prøve nye produkter og tjenester mot at du forteller dine venner om disse. I de fleste kampanjene får også vennene dine teste produktet.

Hvor lang tid det tar før du kommer med i din første kampanje vil variere fra til person til person, det er avhengig av hvilke kampanjer som kommer og hvor bra du passer inn i målgruppen for kampanjene. Når du får mulighet til å være med i en kampanje, får du informasjonen om kampanjen via din epost. Du velger selv om du vil være med i kampanjen eller ei.

Følg denne linken slik at det registreres at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn hos Buzzador er nubilott)

Du kan også sende en epost med teksten: Norway nubilott til register@buzzador.com eller sende en SMS hvor du skriver:  Buzzador nubilott  til 1963 så får du det du trenger for å logge inn tilsendt umiddelbart.  Første gang du logger inn får du fullføre din profil slik at vi kan velge ut rett kampanjer for deg.

Dersom du vil vite mer før du bestemmer deg kan du følge denne linken

Happy Buzzing!

Hilsen
Charlotte

Leave a Reply

